gotowe prace wysyłajcie na maila panikarolinaodmuzyki@gmail.com :-)

Zadania dla poszczególnych klas

niedziela, 24 maja 2020

Muzycznie dla Mamy

Kochani,


Wielkimi krokami zbliża się do nas ten piękny dzień - Dzień Mamy <3 Chciałabym, abyście w tym dniu wykonali dla swojej Mamy piosenkę - podaję Wam małą ściągę co moglibyście zaśpiewać :) Oto propozycja najpiękniejszych piosenek o Mamie:
Zozi - Dziękuję Mamo, dziękuję tato
Mama wszystko wie 
Dla Ciebie mamo
Kocham Cię, Ti Amo, Je T'aime
Dla mamy
Chodźmy do mamy 
Kocham mamę 
Jak dbać o mamę?
Jesteś mamą
Mama w kuchni
Mama mówiła 

I na koniec wysyłam Wam podkład do mojej piosenki o mamie, którą możecie znaleźć w mojej bajce o Dudku i jego bardzo mądrej Mamie :) Nagrajcie swoje wykonanie tej piosenki (lub innej):
Piosenka z bajki muzycznej o Dudku  od 3:46

Moja mamo, uwierz we mnie, 
Twoje zdanie liczy się. 
Już od dzisiaj grzeczny/grzeczna będę, 
bardzo mocno kocham Cię!

A tutaj macie podkład: Podkład do piosenki z bajki muzycznej

Pamiętajcie, żeby być dobrym i pomocnym dla swojej mamy nie tylko w dniu Jej święta, ale każdego dnia! Mam nadzieję, że spędzicie piękny Dzień Mamy! 
Czekam na Wasze piękne nagrania ! I przesyłam dużo uścisków dla Was i Waszym Mam!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Jak zostać kompozytorem? Lekcja 2

Kochani, Dzisiaj spróbujecie swoich sił w grze na fortepianie! I w dodatku nie będziecie do tego potrzebowali instrumentu a jedynie... kla...