gotowe prace wysyłajcie na maila panikarolinaodmuzyki@gmail.com :-)

Zadania dla poszczególnych klas

piątek, 5 czerwca 2020

Muzyczna, gwieździsta droga...

Kochani,


Dzisiaj chciałabym Was zabrać w gwieździstą przygodę - spacerem pośród gwiazd! Moja podłoga zaminiła się w gwieździstą, wspaniałą drogę! Po której można spacerować w rytm baaardzo znanej melodii :) Sami zobaczcie!


A teraz zobaczcie do jakiej piosenki i w jaki sposób sobie po nich spacerowałam :)
Gwieździsta droga...

Prawda, że takie spacerowanie to czysta przyjemność? :) Wytnijcie swoje gwiazdki lub inne, jakie tylko zechcecie kszałty! możecie również położyć coś na podłogę - na co Wam fantazja pozwoli! Ja użyłam 44 gwiazdek, ale Wy mozecie chodzić po tych samych gwiazdkach parę razy :)
tutaj wysyłam Wam link do Waszej wersji: gwieździsty spacer - karaoke

Mam nadzieję, że zadanie to sprawi Wam tyle samo radości co i mnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Jak zostać kompozytorem? Lekcja 2

Kochani, Dzisiaj spróbujecie swoich sił w grze na fortepianie! I w dodatku nie będziecie do tego potrzebowali instrumentu a jedynie... kla...