gotowe prace wysyłajcie na maila panikarolinaodmuzyki@gmail.com :-)

Zadania dla poszczególnych klas

poniedziałek, 8 czerwca 2020

Na wycieczkę wyruszajmy!

Kochani,


Wielkimi krokami zbliżają się do nas wakacje! A co za tym idzie - z pewnością już za niedługo wybierzecie się na jakąś wycieczkę :)

Ja już wybrałam się na pewną wycieczkę - do studia nagrań, by nagrać dla Was piosenkę o zbliżających się wakacjach! :) Dzisiaj chciałabym Wam zaproezentować piosenkę, którą stworzyłam wraz z moją przyjaciółką - posłuchajcie jej PIOSENKA "NA WYCIECZKĘ WYRUSZAJMY"

I jak, podobała się ?:)
Teraz chciałabym, abyście się zastanowili, gdzie najchętniej wybralibyście się na wakacje i storzyli do tego ilustrację! ALE TO NIE WSZYSTKO! Zaznaczcie na Waszym rysunku nutką wszystkie te przedmioty lub miejsca, skąd wydobywają się dźwięki :) Czy morze ma swój dźwięk? A może warto posłuchać skwierczącego ogniska? Oto moja ilustracja:

Możecie również nagrać jak śpiewacie naszą piosenkę - bardzo chętnie usłyszę Wasze piękne głosy!!
Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Jak zostać kompozytorem? Lekcja 2

Kochani, Dzisiaj spróbujecie swoich sił w grze na fortepianie! I w dodatku nie będziecie do tego potrzebowali instrumentu a jedynie... kla...